Free yourself, let yourself go

2010-04-04, 01:53:01 / Kategori: Fotografier

Bohuscupen 2009, taget med Nikon D40 + Nikkor AF-S DX 55-200/4-5,6G ED VR

Lite random bild, men passar väl eftersom jag tänkte säga att jag och Michelle tänkte hoppa lite med hästarna imorgon, så om det är så varmt och fint ute som det var idag så får kameran åka med <':
Det var verkligen sååå härligt att rida ut idag, ÄNTLIGEN kommer värmen tillbaka!

För övrigt hade jag en riktigt mysig kväll med Therese & Matilda :3 Hemkörd pizza, godis och film = kan inte gå fel. Behövde verkligen en sån kväll efter idag.

Innan jag lägger mig måste jag säga att jag är så sjukt glad för Michelle har också fått funktionärsjobb på Peace&Love i sommar! Ååååh, det kan inte bli bättre! Var så rädd att hon inte skulle få något eftersom hon inte fått något svar på ett tag, men imorse såg hon att hon blivit antagen :'D SWEET.

Godnatt allihop ♥


Michelle

Så jävla glad, vet inte vad jag hade gjort annars :D



2010-04-04, 12:15:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?