someone to help you move the obstacles you stumbled on

2010-04-07, 00:39:00 / Kategori: Vardag



Innan jag totaldäckar måste jag skriva att jag haft en sån fin dag ♥
Eller ah, den började väl mindre fint eftersom jag fick gå upp 48465 timmar för tidigt för att gå till tandläkaren, gah :< Men sen träffade jag fina Anela, som btw köpt en systemkamera nu! Så nu fan blir det till att ut och fota med mig, riiight? : D
Seeeeen skulle hon iväg och träna och jag träffade Louise, Emelie & Raji :3 Vi skulle ge efter för våra ciabatta-cravings på Marmelad var det tänkt, men näe då bygger dom om hela jävla stället :< åååh. Så vi käkade på Pizza Hut, och sen rullade vi hem till Louise så mätta som vi var, där vi var allmänt......utflippade. Videobevis finns. Tyvärr D:

Nuuuu måste jag lägga mig, ska upp typ....05.15 imorgon o_o haha. Träningsläger på tolsan hellz yeah <:
wish me luck! (med att dra mig upp ur sängen alltså....gah)

nighty night ♥

anela

NU SKA DE FOTAS! om vi kommer iväg dvs :D HAHA . jag ivll ha gröna solglasögon



2010-04-07, 01:14:06 URL: http://aanelas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?