My new baby

2010-08-18, 21:08:46 / Kategori: Vardag










Tog bilderna med min D40 + Nikon AF 50/1,8D <:

Här är mitt nya objektiv! :'D Ett Sigma 10-20/4-5,6 DC HSM. Extrem vidvinkel alltså. Har suktat efter ett vidvinkel så sjukt länge, och sen ville min kompis Maja sälja sitt Sigma, woho! Så det var ju inte lite passande <:
Har testat det lite smått och det är suuuuper! Fotar ju nästan alltid med mitt 50mm, så jag tycker mitt kitobjektiv 18-55 ger en väldigt stor vidvinkelkänsla haha. Fatta då vilken chock jag fick när jag började fota med detta!
Känner att det här kommer bli riktigt braaaaaa. <:

matilda

det objektivet har jag och maask blivit fotade av :D haha



2010-08-19, 10:22:27 URL: http://matilove.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?