Down by the water

2010-12-06, 22:49:44 / Kategori: Fotografier


JAG HAR INTERNET.
Jag är helt överlycklig! Har ingen aning om hur det fixades, men nu fungerar det iallafall.
Känner att jag ligger otroligt efter med att lägga upp nya foton och så meheh, men det kommer! Fotade Michelle i helgen bl.a.

Bilden på Eriksbergskranen tog jag för några veckor sedan när jag fotade till en analog uppgift i skolan, så jag passade på att dra med d80:n för det är ju så sjukt fint där på kvällen!
Har kämpat med mina analoga bilder i två veckor nu, och en bild är klar.... haha. Det är så otroligt mycket jobb med att framkalla och förstora upp själv. Men kul när man väl ser slutresultatet!

Kände att jag bara skulle lägga upp något random för att visa livstecken typ, så fler bilder kommer snart <:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?