Work of art

2010-12-25, 18:38:51 / Kategori: Vardag




Har ritat en del det senaste. Den första bilden fick Emma i julklapp! Ville egentligen ge henne en riktig Korn ragdoll, men eftersom dem är limited edition så fanns det bara dyra på ebay :( haha. Men hon kan ligga och krama ramen om natten med.
Den andra är ett porträtt av en bild jag tog på Emelie i somras, som hon ska få. Hon ska göra om i sitt rum och vill ha en massa svartvita bilder på ena väggen. <:

Update på det tekniska handikappet: Har snackat med Telia hur länge som helst, och det är antagligen fel på nätverkskortet i min dator. Så jag hänvisades till deras Premiumsupport - de tar 199 spänn för ett samtal! Sweet jesus, är det värt det?
Nu sitter jag iallafall vid vår stationära dator och har lagt över en del bilder på usb för jag blir galen på att inte kunna uppdatera här mehe.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?