Avtryck

2010-02-24, 23:05:04 / Kategori: Vardag
HOLA!
Dåligt med uppdatering senaste dagarna, eheh jag vet :< Har haft ganska mycket i skolan på sistone och har helt ärligt inte orkat lägga upp nåt eftersom mitt rum ser ut som ett jävla bombnedslag - min hårddisk ligger alltså fortfarande inpackad i garderoben ;_;
Meeeen det går framåt med rummet iaf, har fått upp ett par grejer och imorgon kommer äntligen min säng upp D: Känns ju lagom kul att sova på soffan natt efter natt haha.
Faan vad gött det ska bli när allt är färdigt, det är ett helt annat rum nu än innan. Kommer bli så jävla snyggt!

Anyway. Tog lite bilder på det som har hänt i mitt rum än så länge <; Emma har nämligen lämnat sina första avtryck på en av mina väggar! wohoooo.
Btw. Bilderna suger ganska hårt men måste bara visa er ändååååå.


Har satt upp två hyllor för mina fotogrejer. Emma skulle egentligen bara måla en stor målning ovanför min säng som har med Kent att göra möhö, meeen när jag satte upp dessa hyllor fick jag sån jävla lust att ha nåt fint vid dessa också... Så Emma var så fin och ville gå loss lite på ännu en målning :'D


Sååå....vi utgick ifrån denna bilden. En Diana. Så sjukt fin att ha på väggen. Skulle inte sitta fel att ha en irl heller höhö : D


Haha nu kan ju jag självklart inte låta bli att pilla med färger på alla bilder så nu ser man inte hur den ser ut egentligen, men den är rööööd : D


Tänkte att jag skulle fylla platsen runt kameran med fina citat om foto, and so I did. Just det på bilden tycker jag stämde så bra, det står; Which of my photographs is my favourite? The one I'm going to take tomorrow.


Tagna med Nikon D80 + Nikon AF 50/1,8D

Haha, det var riktigt underhållande att se Emma måla på min vägg :'D Hon höll på att skita ner sig av nervositet, hon ville verkligen inte få det fel haha. När vi skulle färglägga använde vi några crappy akrylfärger jag hade hemma och det gick verkligen inte alls. Så vi testade med tusch istället (Promarkers), och det blev skitbra! Trodde jag inte <:
Emma blev inte så nöjd sa hon men uuhhh jo om du läser det här så jojojojo du är grym okej? <3
Kan fan inte vänta tills andra målningen blir klar... Vi ska skriva 747 (kentlåt) på väggen, och ovanpå ska Emma måla Du och jag döden-omslaget. Fan. så. bra. Matilda happy :'''D

Nu däckar jag. Sovmorgon för mig och några fler imorgon, för att vi fick så bra resultat på en eng-''uppsats''. Haha, sååå gött. Godnatt folks!



Jenni

Asså det ser ju seriöst helt awesome ut!! :O

Emma är asgrym och jag måste verkligen se detta IRL när ditt rum är klaart!!! :D

<3



2010-02-25, 07:28:32 URL: http://inbox.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?