I poolen doftar världen klor

2010-02-20, 22:24:23 / Kategori: Fotografier

Nikon D80 + Nikon AF 50/1,8D

Nuuuuuu är det mindre än en månad kvar. ÅÅH. Underbara fina fantastiska Kent <3
Sen är jag jävligt glad också. För Emma ska nämligen måla Du och jag döden-omslaget på min vägg :'D
Fatta att jag kommer sova gott med Kent på väggen!

Bilden är egentligen lite random, hade inte tänkt skriva om dem egentligen höhö, men min hårddisk ligger inpackad någonstans i min garderob eftersom jag målade om hela mitt rum idag. Så den får jag inte tag i just nu D: Rotade alltså igenom datan och hittade det här fotot :3 Då blev matilda glaaaaad!

Anyway. Har en novell som ska in nästa vecka, så måste börja skriva nu :<
Imorgon blir det till o måla färdigt och åka till Ikea. Om man kommer utanför dörren dvs D: Har snöat typ en meter på balkongen tex, ehhe.

Ciao!


emma

Gillar du mode, skönhet, inspirerande bilder, outfits och härliga modekollage? Då är min nya blogg kanske någonting för dig! :-)



Ledsen för "reklamen", men jag hoppas den gör dig mer gott än vad den gör skada - du kanske hittar en ny favoritblogg? :-D



2010-02-20, 23:44:38 URL: http://emmasgalleria.blogg.se/

Jenni

Ja Matilda... gillar du mode och skönhet? :))

Nääääh mn nice bild :)

Din arm ser lite abstrakt ut :P



2010-02-22, 12:10:41 URL: http://inbox.blogg.se/

Rebecca Fexby - FOTOBLOGG

otroligt fin blogg!

KEEEEEEEEEEEEENT<3



2010-02-22, 20:46:23 URL: http://rebeccafexby.se

Elfrida @ popgownia.wordpress.com

Jag hoppas inte det är en riktig tattoo? :p Man stavar ju aldrig "kent" med stort k, it's a unwritten rule!



Själv har jag tatuerat in "håll ditt huvud högt" på handleden, riktigt schyst.



Skall se dem på onsdag i Linköping, kommer bli helt underbart. Min sjätte gång, lovely! Hoppas på att hinna se dem några fler gånger innan de lägger av. Kanske P&L i sommar. (:



Hoppas du får det trevligt på konserten och se till att njut riktigt ordentligt!



2010-03-08, 19:36:46 URL: http://popgownia.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?