Black beauty

2010-02-25, 23:06:04 / Kategori: Fotografier

Nikon D40 + Nikkor AF-S DX 55-200/4,5-5,6G ED VR

Uh. Känner redan av lite smått i benen efter lektionen på tolsan förut <: Haha, träningsvärk imorgon gissar jag på D: Red lilla Krickelin, är ju så himla van vid o rida Azzim så det var ju en jävla skillnad nu haha 8D Red i paddocken, i ca 40cm hög snö eheh. Så sjukt jobbigt, var helt slut i benen efteråt. Och ändå red vi ju inte en timma eller mer som vi brukar eftersom hästarna inte orkade så mycket i snön. Kricken var jättefjantig i början verkligen men blev riktigt fin och avslappnad mot slutet iaf : D
Okej ehm, nu ska det inte bli värsta inlägget här så avslutar med o säga att fan vad kul att komma igång med lite hårdträning där igen!

Btw. Tog mig tiden att rota fram min hårddisk ur garderoben. Hittade inget jag ville lägga upp på den, hahah.

CIAO
HORSE SHOW OM EN SISÅDÄR 11 TIMMAR. TAGGA!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?