On my wall

2010-02-08, 17:22:49 / Kategori: Allmänt

Det som en gång började såhär...


...slutade med detta.

Haha, behöver jag ens förklara hur roligt jag tycker det är att framkalla en massa fotografier jag tagit? Älskar att ha en hel vägg full med minnen man aldrig nånsin kommer glömma. Så småningom kommer jag sätta in dem i album eftersom de lossnar från väggen då och då :<
Hahaha, ALLTID när någon kompis kommer över, vem det än är och hur få/många gånger de än vart i mitt rum så kollar de igenom hela väggen. Det är faktiskt riktigt kul att kolla igenom den när man har tråkigt, och så ler man som ett tard i sin ensamhet och minns alla fina stunder <3
Har faktiskt en ny sats med bilder på g... haha, inte för att jag har plats för dem men (;

Nu: P.L.U.G.G
Har så sjukt mycket att göra nu innan sportlovet. Måste bara skriva ner allt som en påminnelse till mig själv;
Måndag: tyskaläxa
Tisdag: svenskaprov
Onsdag: engelskaförhör, tyskaförhör
Torsdag: -
Fredag: svenska inlämning, samhällsprov och sen......FREEDOM!

HEHE. wish me luck!

Julia

Snyggt! De ser ut att sitta ganska bra och tätt intill väggen, vad använde du? :)



2011-02-04, 19:44:09

Matilda

Tack :D! Det är faktiskt så enkelt som häftmassa, det satt tätt och jättebra!



2011-02-05, 00:17:23 URL: http://photosphere.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?