Röda sten

2010-02-13, 01:02:38 / Kategori: Fotografier








Jag tänkte skriva lite om ett av mina favoritställen för fotografering. Såklart de flesta som bor i Göteborg känner till det men iallafall. Röda sten precis under Älvsborgsbron. Fungerar sommar som vinter, dag som natt. Helt sjukt fint är det, men speciellt på sommaren. Och jag längtar tills jag kan ligga på den långa bryggan igen i solen, lyssna på musik och dricka iskall cola med fina vänner. Och sen ta båten hem när solen går ner :> mmmmmmums.
Många av mina favoritbilder är tagna just på Röda sten. Man får sjukt mycket inspiration av all grafitti!

Nu däckar jag fan D: haha. SÅ. TRÖTT.

sleep tight folks!


klara

hejhej! alltid fina bilder! :) men jag tänkte att jag skulle åka ner till röda sten o fota lite faktikst, o jag undrar hur man lättast tar sig dit? :P o typ vad hållplatserna heter där :P



2010-08-12, 15:06:32 URL: http://klarissen.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?