Soft kitty, warm kitty, little ball of fur

2010-02-07, 22:31:41 / Kategori: Fotografier


















Något jag brukar fotar i brist på annat är dessa två lurvfigurer :3 De är ungefär som två lådor med ben, så som vi övergödit dem här hemma.
Iallafall, något som är bra är ju att dom är två jävliga linsluser! Har en hel mapp med favoritbilder på mina sötnosar. En av de jag gillar mest är den fjärde bilden uppifrån, så himla gulligt att Simba ser helt skamsen ut efter att ha gjort sönder blomkrukan, haha :'D thats mah boy!

Tagna med Nikon D40 + D80, med 18-55 och 50mm.

Jenni

MÅÅÅÅÅÅWWW.

I'm dying over here Dx

Så JÄVLA söta :3

Önska att min katt också kunnde sitta still och posa :/ Han vill bara jaga lampan som lyser till varje gång man trycker på avtryckar knappen xD



2010-02-11, 07:20:24 URL: http://inbox.blogg.se/

Sanna

Sööta katter ! :D och du tar jätte fina bilder :)



2010-02-16, 20:14:17 URL: http://sannawilen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?