Sunday night

2010-02-07, 19:58:37 / Kategori: Allmänt
Gokvällllllllllll!
Märkte att ett inlägg jag skrev inatt inte publicerades, jävligt surt :<
Iallafall, satt med den nya designen ett tag igår kväll (okej natt), och även om det inte är jag som gjort den tog det tid för mig att sätta in den och få allt att funka eheheh D: HTML-koder är inte min grej alltså.

Idag har jag vart på Allum och fått med mig lite fina grejer hem! Tänkte visa imorgon eller så, just nu är jag alldeles för lat (och har alldeles för mycket plugg...) för att göra det :<
Sen pallrade jag mig ut till stallet i kylan och red bushästen. Tänkte ta med mig kameran men det var så jävla grått och tråkigt ute så..........nä.
Och nu sitter jag här. Har 47554764 saker att göra men ändå sitter jag här.

Well welll, nu ska jag hoppa in i duschen. Tänkte lägga upp ett par bilder senare ikväll (:


over and out!



Jag och Azzim i somras. Mitt ansikte ser helt cp ut så det hoppar vi! haha.

Nikon D40 + Nikon AF-S DX 55-200/4-5,6G ED VR




Michelle

Sommarfet ponny, haha!



2010-02-08, 10:43:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?