Det blir 800 grader, du kan lita på mig

2010-02-09, 19:40:40 / Kategori: Fotografier











Det till höger på den här sista bilden är smuts på en fönsterruta, haha.

Mallorca, 2009

Ge mig värme.
Ge mig sommarkvällar med trasiga shorts, tygskor, solglasögon på huvudet och den kalla smootien i handen. Ge mig promenader in på nätterna och ge mig festivaler och konserter med de där banden man älskar så mycket. Ge mig resor med sol och bad, storstadsfeber och sightseeing. Ge mig SOMMAR.
Nu tack.



Btw. ändrade bildstorleken på de vertikala bilderna, bättre huh? :D



mikaela

åhh, så fina bilder!



2010-02-11, 21:29:03 URL: http://mikaelasandra.devote.se

Johanna

Underbara bilder! Nu får jag ju inte alls sommarsjuka när du skriver så och lägger om dom bilderna! xD sommar kom!! :D



2010-03-09, 09:08:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?