Alexanderplatz

2010-07-14, 23:11:37 / Kategori: Fotografier




Alltså...vårt hotellrum. Mest skumma jag någonsin bott på. Som ni ser var tvättstället och hela alltet bredvid sängarna, det fanns liksom inget badrum. xD Men haha, att ha SAMMA dörr till både toa och dusch tar ju ändå priset! Ni ser glasdörren som är stängd på bilden? Där stänger den för duschen, och man bara vänder på den för att stänga för toan. Haha. SKUMT.

Andra bilden är utsikten precis utanför fönstret, tagen vid 23-tiden ungefär tror jag genom fönstret. Extremt dåliga ljusförhållanden alltså. D: Därför är den så brusig. :< Men iallafall, där ser man hur sjukt högt Tv-tornet är! Uppe i 'discobollen', eheh, är det en restaurang. Jag blev liksom imponerad när jag åt uppe i Gothia Towers en gång, haha. Vad kan det vara liksom? 50 meter över marken?
Men åkt upp i tornet har jag gjort iallafall, gissa om man får lock för öronen. Och gissa om man bara ville krypa längs golvet och helst av allt åka ner igen, hahaha. Det ville fan jag iallafall xD Fast det är väl inte värre än våning 80 på Empire State Building där man går UTOMHUS och vinden pinar en i ansiktet! Haha usch usch usch.


NU blir det duschen, haha.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?