Ran...dom

2010-07-25, 15:54:48 / Kategori: Vardag


Random bilder från Berlin jag inte visat än. <: Bara för att jag ska ha något att lägga upp, haha. Jag såg att jag hade ett utkast sparat så nu kan jag väl lika gärna slänga upp bilderna. <:

pic 1. Utanför riksdagen.....typ. haha.
pic 2. Åt på vapiano som låg på en liten innergård vid en av de största och mest trafikerade gatorna i hela stan.
Och man hörde inte ett skit därifrån. Underbaaaart, haha. Fattar inte varför man inte öppnar Vapiano i Göteborg? Det finns ju i sthlm och det är så jävla gott! Massa goda pastasallader och man får välja bland massa roliga pastasorter själv. Hahaha, fan vad nördig jag låter men ni som känner mig vet ju att min största passion är PASTA. Jag lever på det.
pic 3. Tjejtoaletterna inne på Galerie LaFayette var så fina så det behövdes dokumenteras, ahah <:
pic 4. Second hand-paradis en bit utanför storstan, fanns så mycket så man inte ens orkade kolla igenom hälften haha D:

Så vad händer annars då? Jo dagsplanerna blev mer eller mindre förstörda pga vädret :< Jag och Michelle hade planerat att steka på stranden eftersom det skulle bli fint idag, men visst öser det ner när man vaknar. Tack för den :< Så nu är jag istället social (ehhhrrm) med min faster och farbror som kommit hit ända från Öööööland. Och man hör på pappa hur hans småländska träder fram ännu mer än vanligt när andra smålänningar kommer hit. Glad att jag inte ärvt den dialekten, hur mysig den än är haha.
Annars så har helgen spenderats i stallet och med Michelin. <: Beauty är skadad så i fredags red vi i paddocken med Azzim och Didde. Och igår red jag ut med Azzim och Michelle valde att plågas och motionera bredvid. : D Hon hängde på bra i början men hon vägrade hänga på i galoppbacken på hemvägen haha :<

Alltså fan vad jag bara tjötar. Antar att vi göteborgare gör så. D: Menmen, lite senare lägger jag upp ett par bilder. För jag har nämligen köpt en ny kamera! Yeeeeep you heard it! Späännande va?






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?