Lazy days

2010-06-19, 02:39:25 / Kategori: Fotografier



Foton tagna med Nikon D80 + Nikkor 50/1,8D

Aaaaaaaaaah. Fan vilken konstig dag. Kände att jag tvungen att skriva lite om det här i bloggen, haha. Så ett par random bilder på Simba jag knäppte härdomdagen passar ju...eh...bra. : D

Den här dagen har varit så slapp som den kan bli i princip. Sovmorgon - ut och sola - ut till stallet - hem. Men ändå har den varit KAOS!
Så glad att den är över och alla problem är lösta.
Kan säga så mycket som att jag är så sjukt pepp inför Peace&love nu som är om 10 dagar :'D Dock står jag och Michelle inför nya problem (surpriiiise! allt verkar gå fel med den resan haha) - vårt tåg är framme 8 på onsdagkvällen ungefär. Då missar vi precis Julian Casablancas och Mika. PANIK! Det skulle ju inte vara någon musik innan torsdag! ÅH!
Om inte SJ vill samarbeta nu och låta oss byta tåg så vet jag inte vad jag gör! Då bryter jag fanimej ihop. För jag missar inte Julian Casablancas. ÖVER MIN DÖDA KROPP SVERIGES JÄRNVÄGAR. Imorgon när jag och Michelle hotfullt kommer in på erat biljettkontor så ska ni vara snälla, okido? <:

Godnatt!

Neha

Så fin=)



2010-06-23, 19:03:03 URL: http://nehaexponerar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?