Let the music play

2010-06-24, 00:37:02 / Kategori: Vardag


Mmm... så rätt. Fan vad livet hade varit värdelöst utan musik, eller hur? Mina hörlurar och min ipod är nog mina mest värdefulla ägodelar, haha. Och TACK för spotify!
Haha, anyway. Det var inte riktigt det jag skulle skriva, men kände för att lägga upp någon random bild. Och den här är ju så bra.
Imorgon sätter jag mina fotoplaner i verket, om det blir soligt väder förstås...borde väl inte räkna med det, haha D: Svensk sommar gott folk. Hopplöst.
Men vi håller tummarna, för jag är sjukt pepp!

Btw, på tal om musik. SNART PEACE AND LOVE! Kommer bli helt underbart. Blir underbart redan på onsdagen när vi kommer dit, då Julian Casablancas och Mika spelar. Sen resten av dagarna blir det bl.a Kent, Markus Krunegård, Miike snow, Jay-Z, The kooks, The hives, Mando diao, Johnossi, Billy talent, och många många fler!
Alltså... Julian Casablancas är först ut. Jag kommer vara lycklig så det räcker och blir över för resten av veckan sen, haha <': Och Kent släpper sitt nya album dagen innan spelningen på P&L, så första live-spelningen av skivan blir alltså där. grymt, grymt, GRYMT.

När jag vaknar imorgon är det bara fem dagar kvar. Därför borde jag lägga mig nu, natti!




Michelle

DET KOMMER BLI BÄST!



2010-06-24, 22:14:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?