No place in the world that can compare

2010-06-27, 00:54:46 / Kategori: Fotografier

Bilder från 2008.

pic 1. times square
pic 2. utanför empire state building
pic 3. starbucks - madison avenue
pic 4. taxi @ night
pic 5. john lennons minnesplats i central park
pic 5. polisbilar på typ...5th avenue haha.


ÅH. jag saknar staden som aldrig sover så sjukt mycket. jag ska dit nästa sommar. måste.
varma, nybakade bagels med cream cheese på starbucks till frukost, hämtmat från delin nere på hörnet, den ständiga stressen, att vakna 457687 gånger per natt av sirener, tystnaden och lugnet i central park mitt i kaoset, det estetiska SoHo och det mysiga Greenwich village.
CONVERSE FÖR 150 SPÄNN!

Tänk på Peace&love, när vi ser Jay-Z = Empire state of mind live. MÄKTIGT.
Finns inget som New York.



......btw på tal om NYC då (eh..) så såg jag Kommissarie Späck ikväll. Om ni inte sett den - SE DEN! NU! Alltså herregud... har inte skrattat så hysteriskt till en film på länge! Så jävla grym : D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?