7 days to go

2010-03-11, 20:38:19 / Kategori: Fotografier

Trollhättan 2008.

Om 7 dagar, precis vid den här tiden, så ser jag, Michelle & Emma Kent. Live. Sist jag såg dem var på Slottskogsvallen förra sommaren då jag och Michelle köade hela dagen i stekhet sol. Så jävla underbart var det!
Och det kommer bli sååå underbart denna gången med, det blir det alltid. Låtarna från Röd kommer bli så grymt bra live. Kan inte ens föreställa mig hur mäktiga Vals för satan och Töntarna kan bli :'>
AHUGHRGBTN! Det är nääära nu :>
FÖRRESTEN! Emma var hos mig idag, HON MÅLAR DU&JAG DÖDEN OMSLAGET PÅ MIN VÄGG! Herreguuud hon är så skillad den kvinnan! Fan vad fint det kommer bli när det är klart hohohoho!


Anyway. Fotoredovisning imorgon! Wish me luck. Hoppas inte Bosse sågar mig alltför mycket, ehehe :>

Elfrida @ popgownia.wordpress.com

De körde både Saker man ser och Kevlarsjäl igår. Underbart bra! Har sett Kevlarsjäl live förr dock. Blåjeans med. Skulle vilja se "När det blåser på månen" med tanke på att det var deras första singel!



2010-03-11, 21:07:18 URL: http://popgownia.wordpress.com

Elfrida @ popgownia.wordpress.com

Förresten! Fota gärna "Du & jag döden"-väggen, I wanna see it! :D



2010-03-11, 21:31:39 URL: http://popgownia.wordpress.com

Elfrida @ popgownia.wordpress.com

Ja, sedan blev det ett tekniskt fel när de skulle dra igång "Dom andra" så då fick de improvisera och de körde då "OWC". SÅÅÅ värt! Blev helt varm i kroppen, lovely! Mycket grymmare än "Dom andra" eftersom jag föredrar de äldre låtarna (d.v.s. låtarna innan Vapen & Ammunition) framför de nya. :)



Looking forward to see your wall! :D



2010-03-13, 01:59:00 URL: http://popgownia.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?