Details/room

2010-03-15, 21:48:51 / Kategori: Fotografier















Bilder tagna med Nikon D80 + Nikon AF 50mm/1,8D

Sååååå. Dålig uppdatering det senaste, jag vet. Men har inte haft tid eller något att lägga upp för den delen heller haha D: Men här kommer ett par (eh...) bilder på mitt rum jag fotade idag :'>
Kämpade som fan med det sista nu i helgen och det är nästan helt klart! Fattas bara väggmålningen, några förstoringar som ska upp på väggen och en matta. Sen äre compleeeete!

Ehehe jag är helt hyper här nu känner jag, har vart uppe sen kl 6 imorse. Skola-hem-skola-hem-stallet-hem-duscha. Jag och Michelin skrittade ut en sväng med Jenny som gick med Pärlan <: Mysigt innan solen gick ner. Fast Azzim har precis fått nya skor så jag fick brodda om honom, haha det är fan det värsta jag vet. Sliter så jävla mycket på ens rygg haha D: Menmen, nu är det gjort iaf <:

Okej. Jag har prov imorgon.
Nu: PLUGGGGGGGG-G-G-G-G
!

Johanna

Brodda är drygt! Men nödvändigt :D



2010-03-17, 09:45:30

Johanna

Ja uppdatera mer ;) Mer sommarkänsla tack! :)



2010-03-17, 20:30:07

jo

fint rum! :)



2010-03-17, 20:31:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?