Mitt land är ditt land, allt är fritt

2010-03-22, 19:23:12 / Kategori: Fotografier






Konsert nr 2 igår var ett så jävla fint slut på denna helgen. Fick äntligen höra älskade Kevlarsjäl. Och det finns inga ord för hur bra det var.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Det finns inga ord för det, på det här jävla språket
Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

Känner samma sak
Känner samma sak

Det är så många här som aldrig sagt nej
och som aldrig kommer få en chans
så många här som aldrig såg mig
och jag vet att jag haft tur som få
Så många här som ville ha dig

men vi kände samma sak


Vi känner alltid samma sak

Vi känner alltid samma sak

Vi känner alltid samma sak


Michelle

Sista bilden på Jocke, fyfan vad fin <3 konserterna har varit helt grymma, men börjar känna av det i min hals haha xD



2010-03-22, 19:49:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?