Ren lycka.

2010-03-23, 20:13:52 / Kategori: Vardag

Åh jag är så lycklig just nu.
JAG HAR FÅTT FUNKTIONÄRSJOBB PÅ PEACE AND LOVE I SOMMAR!
Det känns helt sjukt. Ville sååååå gärna dit och var beredd att lägga ut ca 1500 kr för festivalpasset, men nu får jag det GRATIS! Samt boende och mat.
I år kommer bla KEEENT!, Mando diao, Markus Krunegård, The kooks, The Hives, Wolfmother och massa massa massa mer. Jag är så glad :'D
Eftersom Kent kommer dit betyder det att det blir ytterligare två ggr jag ser dem i år, eftersom det blir Trådgårn i sommar också :'> ååååh, det kan inte bli bättre än såhär.

PURE HAPPINESS
MATILDA GLAAAAAD
JAAAAAA

jag längtar.

EMMAAAAAH

"6 dagar av kärlek, budskap & musik"

AHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH jag dog lite där.



MEN KUL ATT DU KOM IN :DDDDDDDDDDDDDDDD!



2010-03-23, 21:13:47

klara

whaaaat?! hur kunde du få det? o vad ska du göra då? :O:O! <3



2010-03-24, 17:37:39 URL: http://klarissen.devote.se

Johanna

Spännande! :)



2010-03-25, 08:57:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?