I let go of everything, into another dimension

2010-06-01, 00:07:32 / Kategori: Vardag


Okej. Det här är ingen bra kväll. Min frustration måste ut genom ett blogginlägg, haha D: Min fotoblogg börjar sakta men säkert att dö ut, ajjemen!

Iallafall.

Jag fick mail från Peace&love förut. Fick mina arbetstider och så. BLEV GLAD. För då är det ju 10000000% säkert att jag har jobb där, så det är ju inte lite nice :'D
MEN
sen kom
wait for it....
yep, det jävla backstabbandet mitt i min extas
......
WOLFMOTHER HAR STÄLLT IN
!?!??!?!?!
LIKSOM VADFAN NÄE. NÄE. NÄE. NÄE. vad är chanserna!?
Jag såg fram emot dem så sjukt mycket att jag skulle kunna levt på bara vetskapen av att se dem live inom en snar framtid, utan mat och utan vatten. Nu måste jag börja äta igen :<<< hahaha, skämt åsido. Jag.. svälter inte mig själv.. om nån drog den slutsatsen... haha.

Plus att jag har sån otrolig ångest över ett svenskaarbete som ska vara inne absolut senast fredag D: Har ett av två helvetesarbeten avklarat - samhällen. Nu återstår svenskan. Bokanalys över en klassiker innan 1900. Och jag läser Candide av Voltaíre. Visst, sarkasm gentemot naiva och blåögda personer är nåt för mig men jag...klarar...inte..av....SPRÅKET
Nej tack gud för 2000-talet där vi pratar SVENSKA.
Åh. Ingen bra kväll.
Nu ska jag fortsätta traggla mig igenom de sista kapitlena och trösta mig själv med Wolfmother i hörlurarna.

Natti.

michelle

HAHA naiva och blåögda, är det dig den handlar om eller? :D <3



2010-06-01, 17:07:07

matilda

HAHAHAHA

schhhhhh :o

elakt michelle : <<<



2010-06-01, 17:19:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?