Civilization

2010-11-05, 12:12:04 / Kategori: Fotografier

Taget med Nikon D80 + Sigma EX 10-20/4-5,6 DC HSM

Efter att ha börjat höstlovet i en stuga med fina vänner och den här utsikten är jag hemma igen med ett internet som dampar sönder. Därav bara denna bilden nu.
Att bo i en stuga utan täckning, internet, en massa tv-kanaler, grannar på nära avstånd, trafik eller ens ett Ica är seriöst lite som rehab från storstadslivet. Jag hade verkligen behövt lite mer av det lugnet alltså, haha. Här hemma väntar jag bara på att stressen ska bryta ut. Har tre prov och fotoredovisning nästa vecka.
Men än så länge är det fint...ska åka och fira min fina Michelle som fyller 17 idag! ♥
Och imorgon är det Håkan. Det är rehab det med! Musik är det bästa.

Btw. Något virus försöker attackera min dator ungefär var tredje minut. Underbart.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?