Mys i majorna

2010-09-26, 23:12:49 / Kategori: Vardag







Okej jag såg bara skum ut här. Men hahah, ser inte Louise väldigt mycket större ut än mig och Emelie? Vidvinkel ger skumma effekter...


Haha, tards ♥





Kvällsfika i finaste Majorna är perfekta slutet på veckan alltså. Älskar det stället! Hörrni, åk till café Marmelad och ät deras ciabattor. H-e-r-r-e-g-u-d så gott det är. Fast dem har gjort om där nu, deras källare var så himla mysig förut! Lite tråk : <
Och haha, jag ÄLSKAR korvkiosken på de sista bilderna. Den ser så kompakt och ihoptryckt ut. Och så är det särskrivet ''Korv kiosk'', haha. Så fint.
Förresten! Jag fick veta vart den uppvärmda hållplatsbänken finns idag! Haha, har alltid vetat att det finns en enda uppvärmd bänk i Göteborg vid någon hållplats där spårvagn 11 går. Och idag på vagnen när jag sa att jag skulle åka till ändhållplatsen och kolla efter den så säger en kille helt random: Eller så frågar du bara mig vart den ligger! Jag blev helt chockad haha. Men nu vet jag!

Emelie :D

haha niceig hand lollo fick xD haha det va väldigt trevlig och korv kiosk-bilderna blev ju göringbra ;)



2010-09-28, 21:25:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?