Saddle up.

2011-02-27, 18:40:00 / Kategori: Fotografier



Femte bilden är ju skit och jag var inte alls beredd haha, men den visar så grymt bra hur taggad Polo är!
Foton från Horse show -10, Nissecupen -09 + -10 och Northern european championship -09.
Slut på horse show-veckan nu ju, tråk. Blev bara en dag för mig och Michelle i år eftersom vi ska till sthlm snart bla, så vi hade inte råd. Men vi gick idag iallafall, och gymkhanafinalen var ju idag! Det är ju lätt det viktigaste, haha. Så är glad att jag inte missade det. <:
Blev inget köp på mässan denna gången eftersom jag inte ridit på tre månader(!). Men ska nog börja lite smått snart igen.

Anyway, har inte uppdaterat eftersom jag vart jättesjuk och haft mycket i skolan osv. Har fotat en del idag iallafall så slänger upp ett par bilder senare <:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?