At the heart of the image

2010-04-13, 21:48:11 / Kategori: Fotografier









Foton tagna med Nikon D80 + Nikkor AF-S DX 18-55/3,5-5,6G och Nikkor AF 50/1,8D

Eftersom jag bara lagt upp bilder från mina favoritutställningar på Fotomässan än så länge så tänkte jag visa lite mer allmänt hur det såg ut, och vad man kunde göra <: värsta skitbilderna, men wth.
Bl.a så kunde man ta med sin favoritbild och få utskriven på A3+. Sen kunde man delta i en rad olika tävlingar där man kunde vinna kameraset, och även träffa en hel del fotografer samt lyssna på föreläsningar. <:
Moderskeppet höll en del föreläsningar om det senaste i Photoshop och retusch i allmänhet (bild 2).
Riktigt användbart och bra : D inte för att jag har nåt svårare än Photoshop Elements, menmen... ehehe D: Someday!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?