Skräcktema

2010-02-07, 00:02:32 / Kategori: Fotografier






Modell: Michelle

Nikon D40 (gamla kameran) + Nikon AF-S DX 18-55/3,5-5,6G II


Hade skräcktema i foto A i skolan runt jul någon gång ungefär, och här är tre av de bilderna jag redovisade. Var så sjukt jävla kul att fota skräck! Och michelle var en grym modell som ställde upp på allt jag sa till henne 8'D hon fick ligga i badkaret fullt med karamellfärg, tvål och ketchup. detni.

Förresten. Skrev ju att jag använde 18-55, alltså kitobjektivet, till dessa bilder. Skulle självklart velat använda 50mm egentligen, men eftersom jag inte köpt min nuvarande kamera då så kunde jag inte använda mig av autofokusen. Och jag tycker det är grymt jobbigt att hitta bra fokuspunkter manuellt faktiskt, ehehe. Men det blev ju bra ändå? :'D





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?