The show must go on

2010-02-28, 01:28:30 / Kategori: Fotografier
Hääääääj.
Tänkte bara skriva lite snabbt innan det är dags för att ta igen lite sömn, haha. Är så jävla sliten D:
Jag och Michelle har haft det sååå bra och kul på GHS dessa dagarna.. kan inte fatta att det är ett helt år kvar innan vi är där igen :<
Men det ska fan bli Falsterbo i sommar alltså!

Anyway. Har fotat hur mycket som helst, så kanske hinner gå igenom lite bilder imorgon. Så håll utkik ifall nåt kommer upp :'D
Och oh..... jag har dessutom gjort ett köp som jag är så jävla nöjd med. Ett par ridstövlar. AH. Har ridit med skor och chaps i alla år men nuuuuu nuuuu :'> mhähä. Var lite tveksam på dem så jag kollade runt på hela mässan efter några andra, och träffade på världens drygaste jävla kärring som desperat försökte sälja ett par stövlar till mig och var så jävla sjuk i huvudet. Såååå glad att jag inte köpte något av den ragatan. ÅH. Får berätta imorgon, om jag orkar skriva/ni orkar läsa. Hahaha.

Godnaaaattt!


Michelle & Beauty i somras. Nikon D40 + Nikkor AF-S DX 55-200/4-5,6G ED VR
Inte världens bästa bild men älskar ljuset och känslan av sommar. Geeee mig!

Maja

Ohh vad blev det för stövlar? :D Grym blogg förrestennnnnnnn Tildu (:



2010-03-02, 18:02:54 URL: http://majaelsas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?