time for a change

2010-02-15, 01:05:26 / Kategori: Vardag
Nu har jag bestämt mig. Jag har velat så jävla länge. Flera år. Nu fan ska jag ta tag i saken och göra om hela mitt rum från grunden (haha, lät ju som om jag syftade på nåt betydligt större menmen).
Haha, inte direkt ett fotoinlägg här inte men tänkte mest ha detta som en reminder till mig själv för hur jag vill ha det! mähähä.


Först ska min jävligt fula tapet bort, alla väggar förutom min snedvägg ska bli vita, och på snedväggen ska en fondtapet på NYC upp :'D the big appleeeeee mums


På mina väggar ska dessa hyllor sitta, där jag lägger upp alla mina skivor hohoho.
Sen ska min feta garderob ut och in med en klädstång och förvaringslådor ist.



Någonstans ska dessa dekorer sitta :3



Men typ viktigast av allt: EMMA SKA MÅLA I MITT RUM.
Hahaha fan vilka cravings hon har nu :3 så fort jag sa att jag skulle göra om så ba WOOOAAHHH,
så skulle hon måla.
Det kommer bli så jävla snyggt.
Har verkligen inga bilder alls förutom dessa på grejer hon målat men hon är så sjukt jävla bra!

Alltså. Jag vill börja nununununu. Kommer förhoppningsvis börja måla i helgen hoppas jag! ÅH.
så. fint.
Iofs kommer det smärta enormt att ta ner alla 3457656 fotografier på fina människor, underbara konserter och allmänt bra minnen + alla 485774 affischer jag har på väggarna, och sen alla tidningsartiklar med kent och håkan. Mitt rum är ungefär som ett arkiv för flera år. Så fort man kommer in kan man se hela mitt liv typ, haha.

VILL BÖRJA NUNUNU.

Men nej, först - time for some sleep!

Imorgon kommer foton, promise :'D

G'NIGHT


Jenni

Åh vad nice! :>

Jag vill också göra en total make over av mitt rum. Känns typ som ett litet flick rum -.-'

Har planerat att göra om i flera år men det har aldrig blivit av och nu ska vi ju typ kanske flytta snart så det är ju ingen idé att börja nu. fan xD

Men om du behöver nån hjälp att fixa i ditt rum, just give me a call babe ;)

<3



2010-02-15, 10:48:49 URL: http://inbox.blogg.se/

Johanna

Spännande! Vill också göra om mitt rum, men man ska bara komma igång och hitta tid med. Har du kommit nånstans renoveringen? :)



2010-03-09, 09:01:38

matilda

svar till johanna:

svarar här eftersom du inte hade nån länk, så du kanske tittar in här igen höhö : D

men ja eller hur! det är så himla svårt att komma igång, har skjutit upp det i fööör många år nu. hatade alltid hur det såg ut i mitt rum men man var liksom för lat för att göra något åt det xD nu har jag kommit en bra bit dock :D har målat om helt vitt, fått upp en ny säng (den gamla var sönder, lång historia....haha), gardiner och lampor och några hyllor :) plus en väggmålning! så skönt att få bort allt barnsligt från när man var liten haha ;)

så jag hoppas verkligen rummmet blir helt färdigt i helgen för det är inte så jättemycket kvar nu! :D då kommer det upp bilder på bloggen ;)



2010-03-09, 19:34:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?