En vind blåser skräp längs korridoren en sista gång

2010-03-19, 17:51:49 / Kategori: Fotografier
....
..............
...........
Har vart lite inaktiv det senaste, men HEJ iallafall :3
Känns som om jag inte suttit vid datan på hur länge som helst (....dvs typ...3 dagar...), men nu blir det ändringar :'D

DET VAR KENT IGÅR!
Herregud. Jag ska inte berätta allt nu för det hinner jag inte, men jag sammanfattar det med att jag, Michelle och Emma köade i 8 timmar som kändes som högst 2, stod längst fram och hade det bara helt jävla underbart! Kent har alltid varit och kommer alltid vara bästbästbäst.
Bilder kommer upp imorgon, får se om dom ens är något att ha haha D:
Men jag och Michelle ska ju se dem på söndag också så det kanske blir bättre bilder då :'D längtar redan!
För nuuu ska jag snart iväg och fira Emma som fyllde år igår! GRATTIS ännu en gång ♥
Och tack till dig och Michelle för igår ♥

Okej nu måste jag sticka, slänger upp nån random bild sålänge.
ciao!


En av mina absoluta favoritbilder när det kommer till porträtt 8D haha, verkligen random.
Taget med Nikon D40 + Nikkor AF-S DX 55-200/4-5,6G ED VR

Michelle

Tack själv, det var helt jävla grymt! <3 :D



2010-03-19, 20:50:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?