Förstoringsglas

2010-03-06, 00:28:53 / Kategori: Fotografier


Ett gammalt kort på Simba, togs en dag när jag var sjuk och fick för mig att testa att fota genom ett förstoringsglas. Ska nog fan ta och spinna vidare lite på den idén, för visst blir det effektfullt? :D

Haha, det var typ det jag hade idag ja. Har 4357486 bilder på min hårddisk men hittar absolut ingen inspiration alls. Vill ha nya bilder nununu. Men ska förhoppningsvis fota på söndag, porträttbilder står på schemat och jag hoppas verkligen att det blir bra. Att fota porträtt har aldrig varit min grej. Inte så mycket människor över huvudtaget. 90% av de bilder jag har på människor är oseriösa och slarvigt tagna, haha D:
Wellwelllllllll.... vi får se hur det går <:

Lovar fler bilder imorgon! Mitt rum börjar se beboeligt ut igen så kan visa litegrann hur det blivit. Sen ska jag baka fler cupcakes också för min syster kommer hit på söndag ♥


Haha. När jag inte har några bilder måste jag självklart skriva....och skriva.....och skriva.... och skriva...
men nu skriver jag inte mer!

sleep tight ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?