Saw VII i 3D

2010-10-30, 14:33:04 / Kategori: Vardag

Foto: Julia

Jag, Emma och Felicia såg första föreställningen av Saw 7 i 3D igår! Jag har inte ord för hur bra den var, så sjukt maxad! Helt klart bästa filmen i hela serien. Förjävla synd att det var sista alltså...haha. Den blir säkert så populär att dem ångrar sig och gör 345674 filmer till! Hoppas.

Jag drog tillbaka till skolan när Emma och Felicia slutade och så stannade vi där ett tag och sminkade och klädde oss som Billy the puppet för att se riktigt fanatiska ut! haha. Gissa om vi fick många blickar...Men jag tycker vi var fina :3


OCH
SE
SAW
7

Oliver Nilsson

ÅH! såg den filmen i lördas! SÅ bra!

man fattade hur brutal den skulle vara redan i första scenen :P



2010-11-05, 12:27:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?