Poetical

2010-08-02, 23:13:33 / Kategori: Fotografier





Foton tagna med Nikon D80 + Nikkor AF 50/1,8D

Nu fan! Nu blir det uppdatering igen. Har varit ute på landet i helgen nämligen, haha <:
Åkte till Louise land med Emelie i fredags och kom hem helt sliten och go i söndags. Så självklart försov jag mig imorse och kom sent till jobbet. BRA DÄR. Har två veckor kvar och sen friheeeeet! Så jävla underbart att Emma jobbar med mig haha, hade aldrig orkat annars!
Lyckades btw somna nu ikväll, och vaknade igen för en stund sen. Så nu ska jag strax gå och lägga mig på riktigt så jag får sova liiiite mer inatt D:

BOTTOM LINE
:
Jag ska fota somfan nu det närmsta! Är så sjukt fotosugen nu. Har en hel del bilder att visa från helgen också - naturen ute vid Louise land är helt sjukt fin, så vi drog ut och fotade även i regnet eheh <:
Sen planerar jag lite porträttfoton nu också, yay! Och kommer visa några förstoringar jag framkallat som förhoppningsvis dimper ner i brevlådan nån dag snart!

Nighty niiiiiiiight



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?