Säljes: Nikon D40 hus

2010-08-18, 19:45:59 / Kategori: Vardag






Gör äntligen slag i saken och säljer mitt Nikon D40 hus som stått på hyllan sen jag köpte min D80, vilket är... sen slutet på förra året har jag för mig. Den är i väldigt bra skick och fungerar jättebra. Medföljer alltså inget objektiv eftersom jag använder alla mina. Så om någon har ett objektiv till Nikon som ligger och skräpar hemma - då har jag en kamera till dig! Haha <:
Pris kan diskuteras. Kräver inte alltför mycket med tanke på att det bara är huset, och för att det inte medföljer minneskort eller andra tillbehör förutom laddare.


Btw! Lite senare ska jag visa mitt senaste tillskott bland mina objektiv :'D Fick det idag och är sååå nöjd!

Elin

vad vill du ha för den?:)<3



2010-09-28, 20:44:20 URL: http://elindymling.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?