Best of

2010-02-07, 22:49:26 / Kategori: Fotografier
Tänkte göra ännu ett inlägg innan jag går och lägger mig faktiskt, hur duktig är jag?
Men vafan, får ju börja komma igång på riktigt med bloggen för en gångs skull :3

På min data har jag en mapp som heter ''Bright moments of Hjördis'', hahah. Hjördis som den så fint heter är då min gamla kamera, min Nikon D40. Där har jag samlat favoritbilder som är tagna med den, innan jag uppgraderade mig.
Tänkte slänga upp ett par bilder ur mappen;


Bild tagen redan första dagen då jag fick min kamera. Kunde absolut ingenting om systemkameror, men nu i efterhand tycker jag att överexponeringen gör hela bilden : D


Michelles hund Gimli, sommaren 2008.


Älvsborgsbron


En av de lite mer lyckade närbilder som är taget med kitobjektivet


Galoppbanan, 2008


Halmstad, sommaren 2008

Och nu orkar jag inte mer, haha. D:
nu: SOVA.

David

Okej, du har talang! :)

Jenni

The pink ball. Erkänn den är från Botaniska? :D

Har också fotat den. Finns på min bdb ;)



2010-02-11, 07:18:15 URL: http://inbox.blogg.se/

MATILDA SVARAR

David: TACK! :D glad jag bliiiiir.



Jenni: haha nej faktiskt inte, det är en trädgård här i mitt område med en massa fina blommor :D man kan tro att det är ganska stor när man kollar på bilden, men det är den inte ;) haha.



2010-02-11, 15:01:06

alice

himlans fina bilder du tar!



2010-02-11, 23:11:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?