Camilla D'errico

2010-07-26, 17:12:46 / Kategori: Inspiration

Bilder från Camilla D'errico.

eoighfboi9vyhtkrigujhbvrkigyh
!!!!!!!!!!!!!
Jag och Emma har planerat att beställa ipodfodral från gelaskins.com för deras motiv är helt sinnessjukt coola.
Jag fastnade direkt för två stycken, och det är de motiven ni ser på bild 2 och 6. Emma kollade upp vem som ritat dem och hittade Camilla D'erricos blogg. Alltså hennes stil när det gäller illustration och målningar är helt jävla underbar. Allt är så sockersött och fint med djuren men ändå sorgliga på samma gång. Inspirationen som man kan hämta från hennes bilder är oändlig, och jag vill bara sätta mig ner och måla och aldrig slutaaaaaa!

Meeeen, det går inte. För nu drar jag strax till sannegården med Louise och Emeloooooj. Tar med kameran! <:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?