Och mitt indiehjärta slår och slår och slår

2010-03-20, 23:12:11 / Kategori: Fotografier






Det finns inte ens ord att beskriva hur mycket det här bandet betyder för mig. Bilderna blev skit eftersom min kamera strulade och händer och vakter var i vägen osv, men det spelar ingen roll.
Kent är och kommer alltid vara så jävla inspirerande för mig.
Konserten var nog den bästa jag varit på hittils med Kent. Slottskogsvallen var mäktigt, och slutet bidrog mycket då det blev ett stort konfettiregn under MIDVH som var sista låten. Men nu, nu var det röda papperssvalor. Lövtunna och med tryckta låttexter på. Dem tog aldrig slut. Och jag bara fångade fler och fler och fler, och ska sätta upp alla på min vägg. ♥

Foton från när vi köade kommer i ett annat inlägg :> Grymt snabbt gick det iallafall, köade i 8 timmar men det kändes inte alls så. Folket framför oss i kön var så sjukt härliga, så det var ju ett stooort plus : D
Och just det. Tjejen som stod framför mig under konserten hade en jättetjock stickad tröja på sig, plus sin varma kappa runt midjan. Hon svimmade efter 3-4 låtar, och det var så sjukt läskigt :o Hon började klänga på sin kompis framför och sen ramlade hon på mig, och jag o Michelle fick värsta panik och försökte lyfta henne ehe :< Hon kom över staketet iallafall.

Är så sjukt taggad inför imorgon då jag o Michelle ska se dom IGEN! De spelar tors-sön här i Göteborg så vi passar på att gå en gång till :'> Håller tummarna nu att dem kör Kevlarsjäl som x-nummer för det har dem gjort nu några gånger, och jag skulle göra vad som helst för att få höra den live. :<

Nu övergöder jag er med text så jag sätter stopp här. ♥

JOSEFIIN LEDNER

kent. det finns inga ord på detta jävla sprråket,,,

IIIHH <33<33<3333333333333333



2010-03-21, 12:31:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?