Chaos

2010-11-13, 17:31:10 / Kategori: Vardag
Hej.
Känner att jag måste förklara läget lite här. För den här gången har jag inte varit dålig med uppdatering med flit, utan mitt internet har krånglat i två veckor, som känns som en evighet. Först nu har jag insett hur beroende jag är utav min dator.
Förstår inte vad det är för fel heller, ena stunden är det modemet eller routern som lägger av, fem minuter senare är det störningar från andra grejer som är felet (Nej Windows felmeddelande - jag har ingen jävla mikrovågsugn i mitt rum.)
Ända sedan jag la in en säkerhetskod på vårat nätverk för två veckor sen har mitt internet lagt av. Det hjälpte i någon dag när jag väl gav upp och tog bort den igen, men nu har det slutat fungera ännu en gång. Sliter snart av mig håret...
Efter ett tag slutade vår stationära dator att fungera också. Den bara la av. Så vi är inne i ett tekniskt kaos här hemma. Yay.

När allt väl fixar sig kommer jag lägga upp foton igen <:



Edit: mitt internet slutade fungera medans jag skrev. no shit.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?