Getting lost within myself/drawing

2010-10-18, 22:23:56 / Kategori: Vardag






Såhär ser det ut hos mig precis nu. Sitter och skissar på en teckning till Emelie, eftersom hon ska göra om i sitt rum och ha en vägg med bara svartvita bilder som vänner gjort. Hur fint? Det jag gör till henne lägger jag upp här när jag är färdig. Förutsatt att det blir bra då alltså, haha.
Bilden på Wolfmother gjorde jag för ett par veckor sen btw, men det röda blev riktigt fail. Pastell är bara jobbigt att måla med, uh. Hade färg över hela skrivbordet, på kläderna, golvet osv. Haha.

Tänkte dela med mig av en Spotifylista jag gjorde häromveckan också! Slängde ihop 26 låtar med speciella texter. Texterna är ju allt. Och ja, självklart är Kent med. Går ju inte annars.
I might lie a lot, but never in my lyrics
Enjoy : D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?