Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

2010-09-28, 19:45:00 / Kategori: Vardag






Jag. har. kent. på. min. vägg.
!!!!!
Nu är den äntligen helt klar! Jag är så jävla glad! Och så stolt över fina Emma som är så grym så det är inte sant. TACK igen för att du är så fin och bra och ville måla åt mig <3 Det hade inte kunnat bli bättre!
Det är alltså Du & jag döden-omslaget hon målat. Först tänkte vi att det skulle bli Röd-omslaget eftersom det är så snyggt och hela mitt rum går i rött och vitt höhö, men Du & jag döden är den bästa och mest speciella skivan enligt mig, så det fick ju såklart bli den :3
Nu kommer jag sova gott om nätterna. Helt klart.


felicia Blom

Fy vad nice! Riktig cool ide´! :D :D(Y)



2010-10-03, 10:55:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?