Analogue

2011-01-24, 18:48:42 / Kategori: Fotografier


Häääär är resultatet av några månaders analogt jobb. Första gången jag fotat, framkallat och förstorat själv. Det var faktiskt skitkul att jobba i mörkrum och se bilden träda fram, men, vettefan om det är värt det. Det är kul att prova på en gång, men det tar ju hur lång tid som helst innan det blir någorlunda bra. Till vänster ser ni ju min hög med bilder som blivit totalt värdelösa, eheh.
Är helt traumatiserad efter denna uppgiften (haha) eftersom jag hade så mycket problem med den. Min pappas analoga kamera krånglade, så jag fick låna en annan, som också krånglade, jag ljusskadade film x antal gånger, mitt stativ gick sönder, osv osv osv. Men äh, nu har jag fått prova på det iallafall :D!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?