And we're only several miles from the sun

2011-05-23, 21:57:00 / Kategori: Vardag

Foton: jag/alvina med alvinas canon.

Så himla fina vänner jag har alltså ♥ Tycker det lite överexponerade ljuset och oskärpan pga motljuset funkar när det är kvällssol, blir nästan bara finare!

Nu tar vi lite + och - just nu tycker jag, allt för att jag ska slippa plugga <:

-
¤ jag vadar fram bland skolböcker i mitt rum. nästan så illa faktiskt.
¤ har fått in räls i underkäken idag
¤ gjorde kladdmuffins för att jag hade så ont och ville ha något gott, så kunde jag inte äta dom sen ändå hahah.
blev ledsen.

+
¤ efter denna veckan har jag nästan ingenting kvar att göra i skolan
¤ mina tänder kommer vara grymt fina när jag väl får ut rälsen
¤ ska förhoppningsvis pierca mig denna veckan yaaaay!
¤ går bara i skolan tis-ons nästa vecka

Fler plus än minus wooop!