Flash delirium

2010-04-12, 22:07:19 / Kategori: Fototips








Några av mina favoritbilder från utställningarna på Fotomässan. <: Här har jag fotat dem med Nikon D80 + Nikon 50mm/1,8.
Älskar den första bilden, den heter Brainstorm och är tagen av Dave Nitsche. Kollade runt på internet efter fler fotografier från honom, och hittade så otroligt coola bilder.
Kommer dock inte ihåg vilka som fotat 2a och 3e bilden, men räven har jag för mig är fotad utav Biofoto i Sverige.
Bildutställningarna var lätt det bästa på hela mässan, typ overload i hjärnan av all inspiration. <: grymtgrymtgrymtgryyyymt.

Julia

jag AVGUDAR dina fototips! Mera mera mera! Inställningstips, finurliga grejer som ditt fisheye o sånt - GULD värt! är helt grön på foto, köpte en nikon d3000 i förrgår o behöver inspiration tips o massa :D vore awesome!



2010-08-16, 11:25:48 URL: http://amjuhero.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?