From freedom's peace beneath the sea

2010-04-25, 00:09:44 / Kategori: Fotografier



Bilder tagna med Nikon D40 + Nikon AF-S DX 55-200/4-5,6G ED VR

Ett par gamla bilder jag tog när jag var med Michelle ute hos Beauty sommaren 2008, ett par månader innan jag började rida fina fina Azzim <3
Efter lite velande och ångest över att rida dressyr i paddocken som vi hade tänkt från början idag så bestämde jag och Michelle oss för att rida ner till havet :3 Braaaa val där måste jag säga, för vi hann samtidigt utforska massa nya vägar och var borta i två timmar. Man vill ju aldrig lägga av när det är så fint ute, haha D:
På hemvägen skulle vi ta en lugn galopp upp för en backe, men ehm ja.. lugn galopp + hemväg + Beauty och Azzim = ERROR
Det existerar inte riktigt i deras värld.. så det var ju bara att hänga med, haha : D Så himla söta är dem.

NU: .....facebook. haha.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?