What are we having today?

2010-04-17, 02:32:49 / Kategori: Vardag


Ehhe, när inspirationen nu är tillfälligt uttorkad och borta så kan jag ju passa på att visa vad jag åt för nån vecka sen, för det var så sjuuuukt gott! Lite random kombinationer, men man tar ju vad man har, right? <:
Stroganoff gjord på en såndär Arla köket-panna + pasta med babyspenat och creme fraiche, och sen rostat bröd med grevé <: ååååh. haha, nu blir jag riktigt hungrig.

Anyway... min dag i korthet: Stressade till skolan för att ha fotoredovisning, gjorde ju ett reportage om Fotomässan, som sedan visade sig vara flyttad till nästa vecka >< tycker så synd om Emma som satt uppe till fyra och redigerade sina bilder :<
Efter skolan drog jag och Michelle ut till stallet och red heeestarna, red dressyr i paddocken. Det var en hel bana hinder uppsatta.......det tar vi på söndag : D haha.
Efter stallet mötte jag Emelie, Louise och Alvina för grillning i Sannegård <: sjukt mysigt, men kallt! Till sist satt vi och hackade tänder runt den lilla engångsgrillen som var den enda värmekällan i hela Göteborg kändes det som D: Och sen vidare hem till Emelie :3

Nuuuu är det dock dags för mig att sova <: night peeps!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?