Christmas gifts

2010-12-25, 18:58:29 / Kategori: Vardag








Lite bilder på lite av det jag fick av mina fina vänner ett par dagar innan julafton. Av Therese fick jag världens finaste örhängen! Har utvecklat någon slags fetish för ugglor, haha. Sen fick jag en låda med Snickers också, det är ju så sjukt gott! Och vad är det man ser i bakgrunden, om inte en till låda med Snickers? Den fick jag av Michelle, mycket uppskattat! Sen fick jag en jättefin tröja och en portmonnä av henne också.
Emma hade lagt på minnet att jag en gång sa att jag alltid velat ha en helvit katt, så hon bakade vita cupcakes med kattansikten på till mig :3 I bakgrunden ser man en jättefin burk jag velat ha (ja, jag smälter lätt för såna saker alltså), och den hade hon fyllt med sitt hemmagjorda julgodis, aaaah! Vad är grejen med att ge mig ätbara saker? Ioförsig tackar jag inte nej....haha.
Till Michelle gav jag den fina I <3 Memories-boken, och man ser på bilden att den inte går att stänga för att den är så proppfylld med foton och dekorationer. Jättefin blev den, kliade lite i fingrarna att behålla den själv <;



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?