Life in a day

2010-07-25, 16:50:26 / Kategori: Inspiration


De som känner mig vet att jag slaviskt följer en hel del användare på Youtube. Och igår la en av de jag gillar allra bäst, JoeNationTV, upp en video som egentligen var ett bidrag till Life in a day - ett projekt på Youtube där man filmar en händelse eller en del under en dag och skickar in som bidrag. De bästa och mest originella filmerna sätts sedan ihop till en långfilm, om jag förstått det rätt. Jag skummade bara igenom infon igår haha D:

Anyway. Joe är en kille ALLA borde kolla in. Fan vad rolig han är. Blev lite smått chockad igår när jag såg den här seriösa och jättefina videon. Ni måste verkligen se den. Han filmar med en Canon EOS 7d, och allt är bara så fint! Hans sinne för detaljer och uttryck i en video är helt underbaaart. Kolla in den HÄR.

Måste säga att det känns lite förjävligt att jag inte satsade på att köpa en Nikon D90 på avbetalning i julas istället för D80:n. Jag vill kunna filma! Jag får sån otrolig inspiration av såna här filmer, och tänk vilka fina filmer det skulle kunna bli med mitt 50mm. GAH. Det är bara att börja spara D: Jobblön om två veckor och min födelsedag om snart en månad. En bra bit på vägen iallafall, YAY.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?