Won't be long

2010-07-07, 22:15:02 / Kategori: Vardag

Sist jag fotade michelle.

Sitter här och häller i mig Pepsi (colan är slut bleh) och försöker få i mig lite popcorn jag har kvar sen tidigare ikväll då jag, Michelle och Natalie var på Eclipse. <:
Men eheh, det går inte så bra. Fan vad ont mina tänder gör! Jag får panik. Har lust att gå ner i verkstan och bara ta första bästa tång och knipsa av metallskiten. Har inte ätit nåt på hela dagen typ - blev så desperat att jag drog till Coop innan bion och köpte BABYMAT = behöver inte tuggas. Haha. Så vi värmde upp det på donken sen så jag skulle få någonting i mig iallafall xD
Well well, jag får väl hålla ut. D: Tänk vad fint det blir sen möhö. Dock är det väldigt avlägset just nu, haha.

Anyway. Sticker till Berlin tidigt imorgon bitti så jag borde verkligen packa nu. Igen. Hatar det D:
Har skrivit två fulla papper med ställen jag måste till, hahaha. Har inte varit där sen jag var...10? Så det blir skitkul, för Berlin är verkligen en helt übergrym stad! Me liek.

Resväskan kallar. Hörs nästa vecka!
BTW! Juste, hela min poäng med detta inlägget, och framför allt bildvalet haha, var att jag har ännu en lite halvgalen bildidé jag spånat lite på! Så det ska fotas det första jag gör när jag kommer hem. Måste skriva ner allt så jag inte glömmer det, haha. Sen övertalade jag Louise och Alvina för ett par dagar sen att jag ska fota dem också. NAJS.

ciao!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?