Fear of sleep/tuesday night

2010-06-16, 00:19:47 / Kategori: Vardag










pic 1: sommarskor blir ännu finare med glada snören!
pic 2: kollar igenom dagens bilder när jag fotade michelle
pic 3: teckningar av mig
pic 4: nytt halsband från h&m
pic 5: me


Lite halvslarvigt tagna bilder i brist på annat den här tisdagskvällen <:
Jag kom på mig själv med att skriva ''sunday night'' först i rubriken. Jag har haft sommarlov i två riktiga dagar (fyra med helgen då) och jag har redan tappat dagräkningen. Braaaaa.
I mina lurar pumpar Julian Casablancas soloalbum, och jag orkar inte riktigt lägga mig...även om jag är trött. :<
Haha, i-landsproblem javisst.





Okej okej okej, jag ger vika för tröttheten.
Night folks!

JAYJAY

ååhh!! Eeelskar skorna, dina FANTASTISKA teckningar och halsbandeeeeeeet. z0mg!!

Och JULIAN!!! <3 Visst är han grym!!!! :O



2010-06-16, 21:28:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?